Vittne_4df33febb74f1.jpg

Vittne

av Robert Swindells

Array
Pris 79 kr

Beskrivning

Klick. Så enkelt är det. Att ta en bild. Att förändra sitt liv.

Victor hade inga planer på att bli inblandad. Men om man har en kamera och blir vittne till något underligt så knäpper man ett kort, eller hur? Inget konstigt med det. Men tänk om man har råkat fotografera ett brott? Och att någon nu vill förstöra fotona – till varje pris?

Robert Swindells är vinnare av Carnegie­medaljen och Children’s Book Award.

»En mycket spännande och läsvärd kortroman« BTJ om den engelska utgåvan

Översättning
Maria Fröberg
ISBN
978-91-85071-31-9
Utgivningsmånad
mars 2007
Bindning
Häftad
Antal sidor
72
st
Rekommenderad ålder
från 13
år
Originaltitel
Snapshot

Vi använder cookies på denna webplats.